2013. augusztus 21., szerda

Chapter 1.

Épp ültem a laptopomon előtt anyu azt mondta takarítsak és takarítok is a facebookon az is takarítás,ha a képeimet vagy akár az ismerőseimet törlöm.Na meg megnézem miket tettek ma ki,de tuti a sok eszetlen szőke a One Directionról rakott ki valami.Néha úgy feltudnak dühíteni.
-Jessie úgy takarítasz.-kiabált fel anyám és fogtam meg a rongyot
-Igen anya olyan szép rend lesz,hogy rá se fogsz ismerni a szobámra.-kiabáltam vissza a frászt úgyanolyan marad mint most
-Helyes.-kiabálta vissza
Anyu azt hiszi,hogy én egy olyan lány vagyok aki mindent megtesz amit mondanak neki a szülei hát téved,de ezt neki nem kell tudnia.Van olyan amit a gyerekek tudnak és azt a szülőknek nem kell mondani.Gyerek?Te jó ég Jess te már 19 éves vagy nem vagy gyerek már rég kikellet volna repülnöd a családi fészekből csak nincs hova.
-Jessie itt van Bella felengedjem?-kiabálta anyám megint
-Természetesen anya.-kiabáltam
Na kíváncsi leszek Bellára fogadjunk úgy lépbe,hogy valami fantasztikus hírem van ami neki fantasztikus,de engem halálra untatt vele mindig.
-Szia képzeld milyen jó hírem van.-jött be lelkesen én megmondtam
-Szia na milyen?-kérdeztem ironikusan
-Tényleg érdekel Jess?-kérdezte és nézett rám azokkal a kritikus szemeivel
-Ha azokról szól akkor nem.-mondtam
-Kikről a On....-kezdte
-Ne hogy ki mond a nevüket,mert itt ütlek fejbe.-mondtam fenyegetően
-Jól van na.-mondta letörten nem igaz próbál bűntudatot okozni nekem ne mindig bedőlök neki
-Jó mondjad.-adtam be a derekem mindig
-Ez az briliáns vagyok.-örvendett fel
-Jójó mondanád már.-morogtam rá
-Okéoké.Képzeld holnap Manchesterbe jönnek.-mondta ugrálva és ne akarjátok tudni mit gondoltam ilyenkor
-Huh,de jó.-mondtam ironikusan és reménykedtem benne,hogy nincs jegye
-És képzeld kaptam 2 jegyet a szülinapomra.-ugrált és síkitozott a francba
-Kettőt?Oké vihetsz még egy őrült rajongót.-mondtam reménykedve,hogy nem engem akar elvinni
-Igen kettőt.És én a jó öreg barátomra gondoltam aki megteszi ezt nekem mivel szülinapom lesz.-mondta a nagy szemeivel
-Bella én nem akarok bocsi.-mondtam
-Nem hiszem el,hogy a legjobb barátom nem akar eljönni velem azt hittem szeret.-mondta letörten
-Ha elmegyek veled akkor befejezed ezeket örökké?-kérdeztem mosolyogva
-Igen.-mondta és megölelt
-Na megyek.-mondta és száguldót ki a szobámból
Hát Jess holnap valóra válik egy rémálmod el kell mennem egy One Direction koncertre.... jézusom még bele gondolni is rossz,hogy holnap..... á inkább nem is folytatom.De lehet még egy mentségem,ha anyu nem enged el van egy kis kapu igen.
-Anyu.-futottam le
-Igen kicsim.-állt le a söprésel
-Elmehetek holnap egy koncertre Bellával?-mondj nemet légyszi
-Természetesen.-mondta
-Oh.....Várj mit mondtál?-kérdeztem
-Kicsim 19 éves vagy már felnőtt,ha elakarsz menj.-mondta
-Még akkoris,ha nem takarítottam ki a szobám?-kérdeztem
-Akkoris.-mondta és dühösségembe bele léptem abba amit anya söpört el
-Kicsim.-mondta,de én mentem fel
Rohantam be a szobámba és csaptam be az ajtót.Nem hiszem el semmi kis kapu nincs.Még talán el kéne játszanom a beteget,de Bella azt sose venné be.Még egy kiskapu van az egyik elviselem,kibírom a koncertet vagy lemondják,de soha nem fogják le mondani az én szerencsémre.
-Húgi holnap eljössz golfozni?-jött be a 2 évvel idősebb bátyám ja tényleg róla nem is meséltem,de nem érdekes
-Á nem tudok holnap Bella szülinapja és koncertre megyünk.-mondtam és a végén esett le és csaptam a fejemre
-Okés mindegy.-mondta és ment volna el
-Várj.-húztam vissza
-Mi van?
-Megyek golfozni imádok golfozni bár mi is az.-mondtam
-Oké.-mondta és húzott el
Igen végre van isten.Hopp ezt nem úgy értettem eddig is volt csak segített rajtam most kivételesen.De ki fogja elmondani Bellának?Mit mondjak neki?Össze lesz törve tuti és megint bedőlök neki és elmegyek vele.Nem ilyen nem fordulhat elő nem akarok menni koncertre pedig a legjobb barátnőm szülinapja lesz.Ajhh hülye bűntudat. Nekem holnap annyi.

1 megjegyzés: