2013. augusztus 28., szerda

Chapter 3.

Végre beértünk és azonnal elfoglaltuk a helyünket.Bella sikított,ugrált és kiabált és újra mindet elölről.Több se kellet nekem leültem és egyből előkotorásztam a fül hallgatom bedugtam a fülembe és rákötöttem a telefonomra és beraktam valami normális zenét.Semmivel nem törődtem hallgattam a zenét és a telefonom elfoglaltam magam.Amikor Bella megszólalt én csak bólogattam,mint egy idegbeteg.
-Jess olyan jó,hogy eljöttél.-olvastam le a szájáról
-Ja nagyon jó.-válaszoltam és folytattam tovább a dolgom
Bújtam a telefonomba néha-néha feleszméltem,hogy mi történik,de a fül hallgató a fülembe maradt mindig nem akarom hallani a hangokat.Amikor felnéztem és látam,hogy mindenki állva tapsol akkor,mintha érdekelne elkezdtem én is tapsol.
-Jess jó volt?-húzta kia fülemből a fül hallgatott
-Hé te ezt honnan tudtad?
-Ismerlek.-mondta és nevetett
Tényleg ismer?Azt hittem csak az izé srácokat ismeri.Na mindegy hála az égnek túléltem a koncertjüket már csak egy valamit kell túlélnem.Remélem gyorsan végzünk és hamarabb húzok haza.
-Directionerek.Aki akar autogramot és fotót  velünk az jöjjön a színpad jobb oldalára.-mondta az a göndör hajú és amikor ezt kimondta mintha mindenki teleportált volna,mert rögtön ott volt minden rajongó
Engem meg se kérdezett Bella csak húzott a sorba és vajon hol álltunk?Hát persze,hogy a legvégén.És tényleg ott álltunk,mert mögöttünk senki nem állt ez a én szerencsém.Köszi Istenem ennyire ne szeress.
-Jess te is annyira várod már,hogy elől legyünk?-kérdezte Bella ugrálva inkább ne tud meg erről mit gondolok
-Bella most ezt te se gondoltad komolyan.
-Jól van na akkor még nem szereted őket.-hát még nem,de nem is fogom
-Még?Soha nem fogom őket.
Mondott volna valamit,de elhallgatott és nézet előre.Vajon miért?
Ja persze az  göndör hajú leöntötte magát narancs lével a béna és cserélt pólót.Komolyan mit esz rajta?És miért kell előttünk pólót cserélnie egyáltalán nincs jó teste.Na mindegy én megböktem Bellát,hogy hagyja már abba a bámulást.
-Mi van?
-Szerinted?Ne nézd már hívd el randira ő is csak egy fiú.-próbáltam biztatni,de mintha egy fának beszélnék
-Te beszélsz?-igen én aki elsőbe nem,mert el hívni Matt Petersont,de mentségemre szóljon,hogy elsős voltam
-Jó elsős voltam,de te már felnőtt vagy.
-És?
-És eltudod hívni.-mondtam,de ő elfordult persze soha nem változik pasi ügyekbe
Már csak 1-2 ember állt előttünk és Bella még mindig hátát mutatta nekem.Hát nekem több se kellet amikor mi következtünk csak egy kis lökést adtam neki a göndör hajú felé.
-Hello.-mondtam mosolyogva a lökés után
-Szia.-mondták 4-en,mert az a göndör hajú és Bella szem csatát végeztek épp
Amíg bennem fejezték a szem csatájukat addig én álltam,álltam és álltam a fiúk asztala előtt.Amikor végre el húzodtak olyan 5 perc elteltével Bella bemutatkozott nekik.
-Sziasztok Annabella Harris,de hívjatok Bellának.-mondta nagy mosollyal az arcán
-Örvendünk Bella.-álltak fel
-És te ki vagy?-nézet rám a szőke hajú srác
-Semmiközöd hozzá.
-Hé nem ő az a vad csaj akivel találkoztunk a sorba?-kérdezte a fekete hajú a srácoktól
-De-válaszolt mindenki én csak megforgattam a szemem
-A vad lány a barátnőm Jessie.-mutatott rám Bella remek el árulta
-Örvendünk Jessie pardon vad lány.-mosolyogtak
-Jó tudjátok a nevem és a ti nevetek mi?-kérdeztem és mind az 5 elkezdet nevetni
-Jess.-bökött oldalba
-Mi van?Én nem tudom.
-Te komolyan nem tudod a nevünket?-kérdezte az egyik
-Nem.
-Oké akkor én Liam vagyok,mellettem Zayn,Harry,Niall és Louis.-álltak fel egyesével
-Örvendek.
-Mivel ti vagytok az utolsók arra gondoltunk,hogy holnap nekünk nincs dolgunk nem találkoznánk?-kérdezte Louis én,hogy mondjam még nem akarok nem rossz fejek,de nem köszi
-Természetesen.-egyezett bele Bella
-Bella.-böktem oldalba ő csak legyintett le
-Akkor holnap.-mondták és álltak fel
-Holnap.-mondta Bella
-Sziasztok.-mondták és léptek le Bella integetett nekik én néztem rá dühösen
Mentünk a kocsimhoz hazafuvaroztam őt is,de nem szóltam hozzá,mert dühös vagyok rá legalább kérdezett volna meg,de nem.Hát én meg így nem megyek.Gyorsan hazaszállítottam kitettem és mentem én is haza.Száguldottam be az ajtónkon és rohantam be a szobámba.És ledőltem az ágyra.
-Semmiféleképpen nem megyek.-mondtam hangosan
Ma már csak felvettem a pizsamám és bújtam az ágyba csak mondogattam magamba,hogy "Bellát megölöm.".

4 megjegyzés:

  1. Kövessetek bloglovin is.:)
    És ha akartok iratkozzatok fel a rendszer olvasósokhoz.:)
    Am köszönöm.:) a kövit még megpróbálom hozni hétvégén suli előtt.:)

    VálaszTörlés
  2. Nem adtad oda az autógrammot a pasasnak de amúgy viccesen és jól irsz :)

    VálaszTörlés